Fler besökare efterlyses!

Jag efterlyser fler besökare!

Jag kollade nyss på Statistiken och det otroligt lite besökare! Förut var det iaf mellan 20-40 besökare om inte mer. Så kan ni kanske inte tipsa om bloggen för vänner och så? Det vorre jätte kul!!

Det kommer ett pris till den som får hit mest folk. Säg bara till din vän att skriva att du bjöd in henne/honom!

Pris = 10 sd eller en present (max 10 sd)

Lycka till! :) ♥


Tar en paus ...

Ja, jag tar en paus från bloggen och stardoll nu. Eftersom det är sommar vill jag vara ute och inte sitta inne. Stardoll har också blivit så himla tråkigt på den senaste tiden! Loggar in på Stardoll ibland för att kolla läget bara.
Ha det bra! ♥


Hälsningar från Danmark! :D

Hej alla! Sitter här i Danmark och skriver nu! :P

Har saknat Stardoll! Jag har vart hos min Mormor och Morfar i Blekinge och nu är jag hos min bror i Köpenhamn.

Naja ville bara säga hej. :)
Jag kommer start hem-hem och då blirre mycke bloggande! ;)

Jo, måste bara berätta en lite rolig sak:

Jo, när vi åkte bil såg jag en liten affär som hette Pitten och sen efter den kom en som hette Benis, alla fattar nog inte ... höhö



REA I STARPLAZA!

REA I STARPLAZA!
REA I STARPLAZA!
REA I STARPLAZA!
REA I STARPLAZA!
REA I STARPLAZA!
REA I STARPLAZA!
REA I STARPLAZA!
REA I STARPLAZA!


-


Ah, sånt här är jobbigt!


Nt affär - Killah!


Bild: Stardollzerosv


Hot Buys örhängen!


Superstars, 6 sd i Starplaza!

Btw, imorn reser jag bort! Kommer hem dagen efter! ♥


Stardoll uppdaterar med nytt?


Eh, jaha?


Månadens djur!


Månadens djur är alltså röd panda (?). Finns det ens något som heter så?



Funderar också på att ta in en gästbloggare eftersom TokioHotel400 åker iväg!


Åker bort!

Jag åker bort i morgon. Jag blir borta några veckor, och som det ser ut nu blir jag utan Internet.
Anledningen till att jag skriver detta nu är för att jag inte kommer att hinna slänga in ett inlägg imorgon.
Hej då!♥



Världens snyggaste fotbolls-spelare!

Jag vet att detta inte har med Stardoll att göra, men jag måste bara visa er världens snyggaste fotbolls-spelare med världens snyggaste ögon! ♥


Jesus Navas, Spanien! ♥


Dålig uppdatering!

Hej! Jag var bortrest igår det var därför jag inte kunde blogga! Såg att TokioHotel400 skrivit att det inte gick att kommentera, så jag testade och det funkade inte :/ Vi får väll fixa detta på något sätt, fast jag suger på koder och sånt :)

Btw, fick min starpoints belöning på 500 idag. En liten råtta & en tingeling? Kul ...


Funkar inte att kommentera?

Min syrra upptäckte igår att de inte går att komentera, istället kommer detta upp:

Felaktig data

Ett fel uppstod när din data bearbetades.

Så min fråga är; fungerar det för er?

<script type="text/javascript" charset="utf-8" src="http://static.polldaddy.com/p/3487438.js"></script>
<noscript>
<a href="http://polldaddy.com/poll/3487438/">Funkar det att kommentera för er?</a><span style="font-size:9px;"><a href="http://polldaddy.com/features-surveys/">Market Research</a></span>
</noscript>
Lämna en kommentar i min gästbok om det går eller inte! Klicka HÄR



Vilken namn skylt?

Vilken namn skylt tycker ni att vi ska använda oss av?

1.



2.



3.




Rösta genom att kommentera numret på skylten du tycker att vi ska använda!

Sätt igång och rösta!

Hotbuys irl!

Hot buys Juli
Hot buys irl



Earrings by Forever 21
.
Shades by H&M
.
Bag by H&M
.
Black Book by H&M t-shirt
.
Skirt by Topshop
.
Head bow by Topshop
.
Flats by H&M
.
Dress by Versace
..
Dress by Versace




Bilder & källa: hotbuysaddicted


P&E-dockan!

Jag har nyss kännat ihop 70 sd och fick min P&E-docka idag! ♥ Dockan var väll rätt så söt och har en massa böcker i handen, en bokmal? Hahaha! :)


Tack Tussann ♥

Kikade in på Tussann's blogg idag och upptäckte detta bland hennes blogg tips!:



Tack så mycket Tussann♥




NY DESIGN!

Vad tycks om den? :) Har även ändrat bland koder och sånt!


Makeover på bloggen!



Jag håller på att fixa lite med bloggen, ny header osv! Nu blir det en blå design! ♥ Gjorde bilden nyss och den kommer vara med i alla inlägg där vi gör en makeover på medolls! Om ni vill ha en makeover, kommentera med ditt stardoll-namn och skriv om du vill ha en speciell makeover, dvs hippe osv!


REA I SUITESHOPEN!


bild: oychiel.blogg.se

Detta köpte jag:

Ett prydnad djur för 3sd!


"Stjärn besök"

När jag kollade igenom mina besökare såg jag det här:
Självaste 'Oychiel' har besökt mig! :P

Mitt mål!

Håller på och fixa med mitt album! Det kommer bli sjuktsnyggt! ;) Hahaha ♥ Men mitt mål är att vinna album-tävlingen! Tror ni att jag lyckas? :)


Gratis "I ♥ France" tröja!


Gratil "I ♥ France" tröja i Starplaza! Du hittar den bland nytt!



Varför är bilden så sjukt liten?!


Snäll vän-förfrågan! ♥


Fick vän-förfrågan nyss av tjejen! Kul att hon gillar bloggen! ♥


Spoliers - nya djur till Stardoll!


källa & bild: stardollzerosv


Belgiskt besök

Titta! Jag har fått Belgiskt besök! :D
(Shiett va tråkigt jag har :'))

Dagens köp [Hiss & Tips!]

Idag kände jag för att köpa kläder från Patriots-kollektionen.
Jag tycker att kläderna är så grymt snygga och somriga och dessutom rätt så rimliga priser (utom klänningarna), definitivt en stor hiss och ett stort tips!

Det finns två klänningar och en röd tröja som är genomskinlig, båda klänningarna kostar 14sd och tröjan 6. Klänningarna köper jag när jag får min "månadspeng", men tröjan var ingen favorit. Allt är för ss.


Oychiel...

Tänkte att jag skulle kolla in Oychiel's suite, men när jag sökte på henne kom en massa kopior upp oxå. Det är samma sak med Tussan, henne ska alla kopiera oxå (iaf namnet). Asså serri? Tror dom verkligen på att folk går på det, eller varför gör dom så?!

Min favorit-kläning!

Min favorit-klännig på Stardoll är en klänning ifrån PPQ! Den kostar 28 sd och finns på sista "vånningen"!


Har du någon favorit-klänning på Stardoll? Skriv!


Makeover - Pettzgirl

Pettzgirl ville ha en makeover, men jag har inte sett kommentaren förren nu :)


Gjorde den snabbt, så den blev inte bäst!


StarBazaar har ny design? :)


StarBazaar fått en ny design på sin påse. Den var iallafall mycket snyggare än förra :)



Det är rätt dött i Stardoll världen just nu. Därför skriver jag om lite onödiga saker ;)


Hotbuys t-shirt!

Ny Hotbuys för 14sd!
Ett tips från mig är att göra Play & Earn så kostar den bara 10sd! :D
Ska ni köpa den? Själv har jag redan gjort det.





Hiss & Diss


Hiss:

  • Själva knapparna, menyn och hela designen är snyggare än den förra. Den förra kändes lite platt.
  • Starpoint-sidan är snyggare och mätaren är tydligare. Paketen är dessutom snyggare.
  • Man får välja var man vill ha menyn, uppe eller nere.
  • Chatten känns mer organiserad.
  • Kollagen man har gjort är större.
  • Starplaza är lite snyggare.
  • Suiten är större och det är lättare att hitta, plus att när man har låst ett rum kommer det upp en snygg rosett ;)
  • Klubbarna är mer organiserade
  • Man behöver inte öppna vart enda vän-förfrågan utan dom är snyggt på en rad, öppnade o allt ;P
  • I chatten kan man gå direkt till sina vänner istället för att behöva söka efter dom, eller leta upp dom bland alla sina 100 vänner. Tänk om dom har super långt och/eller krångligt namn?

Diss:

  • Det är svårt att hitta. Det kanske beror på att allt är nytt men ändå.
  • Man kan bara se dom 3 senaste som har besökt en
  • Broadcast:en är super liten och inte alls i fokus lika mycket.
  • I kategorin 'Mingel' är allt så rörigt!
  • Det är svårt att hitta utloggnings-knappen först.
  • Vännerna her inte heller typ en egen sida. Dessutom kan man knappt hålla reda på vilka som är superstar eller inte! Och en till sak; Jag hade typ 6 sidor med vänner förr, nu har jag 99 sidor!?!?
  • Man kan fortfarande inte logga ut från chatten!!
  • Man kan bara sälja ett viss antal plagg och ett viss antal accessoarer. Fett sämst!
  • Gäst boken har ingen  egen sida, typ alla stardoll-bloggar har påpekat det här ...
  • Klubbarna känns så tråkiga(?) (enligt mig)
  • Party-stället är lika dant som förr :( Det kanske inte är negativt?(
  • Även om starpoint-sidan är snyggare kan jag typ inte se hur många poäng som är kvar till nästa belöning, detta kanske beror på att jag inte har hittat det än, men ändå!

Asså inte för att klaga :P







Hiss & Diss med nya designen!

Hiss:

» Designen är mycket finare än den gamla.
» Stardoll har bytt namn på suite och scenery till svit och kollage.
» Bättre översikt i Starplaza.
» Snyggare Starbaazar.
» Skönhetssalongen är snygg och det är lättare att ändra sin medoll.

Diss:
» Det är rörigt, men man kanske vänjer sig?
» Man får max ha 100 saker i sin svit.
» Man kan bara se de senaste 3 besökarna.
» Gästboken är på ett dumt ställe.
» Gillar inte att det finns en massa flikar i sviten, jobbigt!
» Man kan knappt se vilka saker som är superstar.
» HUR F*N SKA MAN HITTA UTLOGGNINGS-KNAPPEN I ETT LITET HÖRN?
» Broadcasten? Hur litet som helst.

Detta är min åsikt, alltså vad jag tycker. Jag tycker nästan inte alls om detta.


Gratis saker i Starplaza!


Passa på att köpa hatten (?) och saken runt midjan! GRATIS!

bild: stardollzerosv


Ny design!

NYA STARDOLL ÄR UPPE! Snyggt eller fult? :)


Mer utav "nya" Stardoll!


Nu ser man ännu mer utav "nya" Stardoll! När tror ni allt är klart? :)
bild: prettydoll.blogg.se


Sneak Peek!


Här är en liten sneak peek på hur makeover'n kommer att se ut. Starbaazar? Eller får man ett helt nytt rum till alla sina baazar prylar?

bild: stardollblog.com


Starpoint!

Åh, har äntligen fått min starpoint-belöning!
Nu är det "bara" 240p kvar tills jag får 2000poängs frisyren! :D
Snygg? :)





Stardoll förr

Fick lite inspiration från min favvo stardoll-blogg [StardollZerosv] så jag har letat
upp lite bilder på Stardoll, kan kanske va kul att kolla igenom?

stardoll1.png

Åh, minns ni sättet att...

...shoppa?
... redigera sin medoll?
Photobucket
Medans jag ändå håller på, tänkte jag visa hur min stardoll såg ut förr:
Vilken var snyggast/minst fulast?

Vill du köpa något?

Vill du snälla köpa något? :)
Är helt pank! :(
(Jag kan sälja annat, säg bara till)

-Min bazaar-

Gratis klänning


  • Gå till goproxing.com
  • Sök efter http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=155
  • Logga in
    Klart! Du hittar klänningen i din suite.



Bild & Källa: StardollZerosv


Gratis I ♥ Usa-Tröja

Gå till www.myproxy.ca

Sök efter Stardoll.com & logga in, sedan är du klar!

 







Källa: StardollZerosv

Borta! :'(

CHANEL ÄR BORTA!
CHANEL ÄR BORTA!
CHANEL ÄR BORTA!

Japp, tyvärr är det sant, Chanel har lämnat Starplaza.

Makeover

Makeover på Pettzgirl

Onödigt, men kul!


Haha, det måste vara nån mania över dessa byxor man fick i G-O-M! Fula är dem ... ;)


Dåligt stardoll!

För ca. två dagar sen köpte jag en väska för 4 sd, play&earn pengar. Hade jag fått väskan när jag kom till min suite? Nej! Hade jag fått den igår? Nej! Väldigt dåligt av Stardoll att inte ge sakerna när man har köpt dem.
Har detta hänt med er?


Väskan är ifrån "I LOVE USA"!


ANTIDOTE UTE!

Nya Antidote är ute! Allt finns nästan kvar! Hoppas sakerna finns kvar tills imorn, då kommer min "månadspeng"! ♥


Makeover

Gjorde en Makeover på någon "random" person.
Vad tycks?


Vill du ha en makeover? Skriv bara en kommentar med ditt Stardoll-namn.



Få alla läppstift att glittra

1. Ta ett läppstift från Luxe och applicera på läpparna

2. Ta ett annat läppstift och applicera på läpparna

3. KLAR!


Nya stardoll?



Vad tror ni? Kommer nya stardoll att se ut så här? Jag tror det! Om man kollar på flikarna på stardoll nu, kan man se att det är samma bakgrund som denna! ♥
källa: swedishmagazine


Antidote spoliers!







Hiss/Diss?
Jag hade kunnat köpa nästan allt eftersom kläderna var sjuktsnygga! ♥
källa och bilder: stardollzerosv


.

Det blir inget bloggande för mig för min del imorgon.
Jag ska åka på kryssning till Åland!

.


Har gjort om i mitt Garderobs-rum!
Jag blev väldigt nöjd!
-Min suite-



Ny bakgrund

Ny bakgrund på Stardoll!
Är det en del av den Stora Makeovern?
Vad tror ni?






Ny affär - PPQ!

När jag loggade in fick jag ett mejl med en stor bild där det stod PPQ of Mayfair. Jag tryckte på bilden och såg att det var en ny affär! Allt är för superstars och kostar som kläderna i en tribute-affär!


Ska du köpa något? Jag ska kanske köpa den rosa klänningen på andra bilden :)

bilder: stardollzerosv


Antidote kommer tillbaks!


USD har hittat spoliers på affären Antidote. Som de flesta vet tog Stardoll bort affären och många trodde att den inte skulle komma tillbaka, men den kommer tillbaks! Kläderna är lite mer i "street-stil", snygg enligt mig!

källa: usd & stardollzerosv


Tack Oychiel! ♥


Kolla vad jag såg på Oychiel's blogg! StardollSweden är med i bloggtips hos Oychiel!
Tack så mycket! ♥


RSS 2.0